Buissy pardey prinsess

amagad, ni får ursäkta men party prinsessan har inte dirr haft tid med bloggen här in da seal! massa händer och jag har lyckats klämma in lite brädåkning emellanåt :D ska försöka åka mer men man blir lite sliten av allt party :S idag har jag en ledig dag vilket inte är så vanligt så får vi se vad som händer senare ikv. Tänkte lägga lite pics från olika kvällar så ni ser vad jag haft för mig ;)

jag i backen med bräda

förfest

förfest

ute och går i snön

HC

Vi har hunnit kolla på Petter, patrik isaksson och Maskinen änsålänge! HC is da shit :D
Men nu har jag ju faktiskt mobilt bredband här i skogen så jag ska försöka uppdatera lite oftare..
Vem trodde jag skulle trivas i skogen med 35 min gångväg till jobbet och inte ett Gina tricot i sikte?
Va hände där lixom? ;*

Kommentera inlägget här: