Night From Hell



Äntligen hemma från mardröms resan från hell! först blev vårt tåg sent pga en olycka sendan vart det ett tekniskt fel på tåget så det kunde bara köra i 160 km/h ist för normala 200 så där blev det ännu senare så vi missade våran anslutning och slutligen vart det något ljushuvud till tågförare som körde mot rött mitt i natten så vi vart tvunga att stå still medans de skulle börja en hel jävla investigation! Och som grädde på moset hade jag två fjortisar bakom som bondade och slutade inte snacka på 6-7 timmar samtidigt som de sparkade mig i ryggen fast vi sa till.. tack för att jag kom av tåget utan att vara polisanmäld kan jag säga..

LIENE:

usch låter jobbigt.

FRIDA HJÄRTA KEVIN:

Usch låter inte som en rolig resa!

linn norén:

Var med och tävla i min blogg om att bli MÅNADENS BLOGG!

MyzaaN:

låter väldigt jobbgit ://

Cajsa - (F O T O B L O G G) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

Hejsan

Rösta gärna på min bild, du är guldvärd om du gör det. :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711

du behöver inte säga att du har röstat. :) Ha en bra dag nu då!

Kommentera inlägget här: