Turtles & Glass

marängsviss

Idag bytte jag ut de brända korvarna mot en glass, det blev mer eller mindre min kvällsmat vilket jag ångrar lite grann nu..

turtles

Ska upp 5 i morgon igen..yeay så nu blir det en film och nana!
Jag loovar att jag ska sätta ihop ett bra inlägg till i morgon..det var lite arbete så pallade inte nu!

Kategori: mig
En blogg om Kevin:

Och nu till den stora frågan...

Vad tusan är en bonnabränna? :P

En blogg om Kevin:

HAhaha jasså! Så man kan säga att när du tar av dig din t-shirt efter en bonnabränna så har du fortfarande t-shirten på dig ;D



Äsch, nonsens. Det är aslätt att få bort den ju. Smeta in delar av kroppen som inte ska ha färg i solkräm och stek i solen med övriga kroppsdelar tills färgen jämnat ut sig :D

Moberg:

Ah okej.. Ja det kan lätt bli så att den mest ligger och skräpar efteråt! :)

Vi hade balen på en fritidsgård,så det var ju inte värsting stället men det dög och funkade asbra! :)Vart hade du din bal? :-D

Kram!

En blogg om Kevin:

Men eller hur ;) Jag är inte så dum som jag ser ut :D

LIENE:

Åh gott med glass ju!

Kommentera inlägget här: