Dagens Blogg

GlitterPhoto
Då kör vi en ny dagens blogg och det är så enkelt att ni behöver bara kommentera "jag är med" i inlägget!
så drar jag en vinnare ikv som publiceras i morgon. Lycka till! ♥

Tävlingen är avslutad!
Minnie:

sv: ja, vilda kan man lugnt säga att de var. hehe :)



Jag är med :)

Ronjaa:

Jag är gärna med!

Alma:

Jag är med =)

XTIO /Andreas Söderberg:

jag är med. :)

bella:

Varsogod! :d

Anna T:

Jag är med ^__^!

ViktoriaCaroline♡:

ohja det är världens finaste hundras :)

carro:

Tack sötis :)

Emilia Sjöstrand:

Sv; ja, jag diggar verkligen hennes karaktär i den filmen! Så jävla chill liksom :D

Carro:

jag är med =)

fatiima:

Jag är med :)

JohannaHellkvist:

Jag är med :D

jennifer:

svar/ tack detsamma! :)



jag är med! :)

titti:

jag är med :)

I AM BAAM - Göteborg Edition:

Jag är med! :D

Hanna:

Jag är med :)

madeleine:

JAG ÄR MED :)



- haha ja samma här, ska nog vara med någon idag :)

Kitiwara & Chong:

Vi är med! (:

J O S E F i N - josfors:

Jag är gärna med! :D

Emmelie Eriksson:

Jag är med! : )

ebba :):

jag är med!

ja visst är dom tuffa :D

malin:

Jag är såklart med!:DD

tesseey:

NU har jag både frågestund och veckans blogg på min blogg!!

om du vill bli veckans blogg så är det bara att säga till och medan du gör det, så kan du väll slänga in några frågor i frågestunden också ;)



kram tesseey

JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM:

JAG ÄR MED !

malin:

ja du det ska jag ha!:D

Anonym:

sv: detsamma! D:

Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺:

sv: med? :)

K A J J A:

jag är meeed :D



sv. härligt! ja, verkligen :)

Mia:

hihi jag sov som en prinsessa ;)



Jag är med! :D

Jennifer:

Svar/ tack!:)

JULIA - Fashion blogg:

sv: ikväll blir en mysig filmkväll med familjen! bloglovinbyte? :)

Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺:

sv: aha, men jag ska jobba idag om du trodde att jag hade jobbat igår elr nått haha.. :p

annatrillaa | fotografi:

kan tänka mig det ;)

du får kolla in i bloggen sen ikväll, har fotat idag. Skulle va kul att höra din åsikt om bilderna! kram

linneaa:

Jag är med!



Allt bra?

Paps:

Jag är med!

Claudia:

jag är med =)

matidiz:

Skoj!

Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺:

sv: hahahaha ^^ du har ett sjukt coolt namn, är du helsvensk? :)

sussi:

ja är med =)

inte för att ja brukar vinna men kul ändå hihi.. :P

Fanny:

Tack! Allt bra med dig? :D

Mia:

hihi okej :D Just nu har jag förberett några inlägg (såna där utmaningar), och lyssnar på Nickelback :D Själv?

JULIA - Fashion blogg:

I'm in!



Lägger till dej nu!

EMELIE - foto&vardag:

sv: Gud så gött! :D

Kollar på Andra Avenyn, ska snart möta kompisar!



JAG ÄR MED!

annatrillaa | fotografi:

taack :D

Linnea Falk:

SV: jaa :D jorå det funkar , länkar du ? =)

ha de bra!

Hanna Håkansson [ Foto ]:

tusen atck :D

emmie:

Med!

sen får du super gärna vara med i Dagens Awesome hos mig! Bara att slänga in en kommentar om du vill :3♥

Länk: http://koolstoribro.blogg.se/2012/march/vinnaren-ny-omgang.html#comment

Cassandra:

Jag är med! :)

Cassandra:

Sv; Okej! Har åkt ut och hälsat på farmor& farfar på landet och sen får vi se vad kvällen har att bjuda på! :)

Olivia - Mode, Foto, Vardag:

jag är med! :)

Linnea Falk:

SV: jaaa :)

tänkte om du länkad på "sidan" av tävlingen oxå :D <3

Fanny -Mina val, mina problem:

Meed!

SVAR: Jaaaou! :D

Josse:

Jag är med :)



------



Nu är vinnarna från dagens blogg uppe, blev det du? Gå in och kika, var gärna med igen också. Kram<3

Direktlänk: http://moonn.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-vinnarna-nyomgang.html#comment

yasmine modell mamma och fru:

allt bra? kram

Linnea Falk:

SV: jaa det är verkligen klart :)

älskar ditt hår, vad använder du för produkter ? =D kram!!!

Linnea Zeijlon:

sv; haha så mysigt :D

Esmeralda<3:

sv: härligt! allt bra??

Amanda & Steffie:

Vi är med!

Celin:

Jag är med! =D



Haft en bra dag?

Ida:

Svar: Härligt! Själv ska jag snart plugga so tillsammans med min mamma!<3

Kungen:

Jag är med!

frida nyburg:

inte gjort så mycket idag men ska snart iväg ochkolla på min pojkväns match och sedan ska han och jag sova hos hans pappa?



Ditt mobilskal, var köpte du det?



kram Frida

erika:

snygging :)

Linnéa + pommarna:

Jag är med! :)

Louise (Foto & Vardag):

Fin blogg :D

Mia:

åh skojar du?! :D Jag ÄLSKAR Von Benzo och Jay! :D

Annika:

Jag är med :D

matilda:

Jag är med :)

ebba :):

haha tack så mycket;)

En chic mammas bekännelser:

jag är med :)

♥ Jennifer ♥:

Jag är med! :-)

sv: åh tack så mycket :-D

Esra:

Jag är med Sötnos <33

Tuva:):

jag är med!!

fin blogg :)

Kommentera inlägget här: