Dagens blogg vinnare!

dagens blogg

Grattis till dagens blogg! ♥





Hoppas ni alla har en supersöndag! Sj måste man jobba till 21.00 :(
Lämna gärna en uppmuntrande kommentar ♥ puss!
H a n n a W i l d:

sv: Tack så mycket :)

Celin:

Ja! Det är helt klart värt det!

EMELIE - foto&vardag:

Sv: Åh vad jobbigt, stackare haha! :(

Min lördag var superbra! :D

lina:

sv: tack! :) åh det är så mysigt att fika! jag spelade match men stukade foten.

Foto:

Fast en söndag blir väl mer lön iaf än en vardag? :D

fanny jönsson:

sv; ja, vad tycker du är det bästa med påsken ? :D

Isabella:

Hej! Fin blogg:)

Allt bra??

Alice Forslund:

sv: Okejokej! Nej inget, är trött.. vart uppe hela natten..

alexandra:

Hey, älskar du att fota? Isåfall har jag den BÄSTA tävlingen för dig, checka in: http://lindstromalexandra.blogg.se/2012/march/tavling.html#comment



Hoppas du vill va med, kram!

Isabella:

sv;Ja :)

E M M E L L Y:

sv: Usch! Jobba på en söndag? Låter sjukt jobbigt :/

Svea:

Hej, vill du vara med i veckans utmaning, -inte äta sötsaker på en hel vecka? SÅ VAD SÄGER DU? http://maviedesvea.blogg.se/2012/march/dags-for-den-forsta-utmaningen.html#comment

Malin Wallberg [ www.mwphotos.se ]:

svar: Tack, vad roligt att höra! :D

Vad roligt för dig! Jadå här är det bra, själv? :)

zandrajonsson ★:

sv: Tack så mycket :)

XTIO /Andreas Söderberg:

Sv, aha okeej, kommer du från sthlm? :)

hade du roligt igår då?



Jag var på hardrock café igår. :) Sen efter der var jag på entourage. :)

♥Olivia Larsson♥:

Hej ! Jag skulle bli jätteglad om du kunde kika in i min blogg och svara på en fråga i mitt senaste inlägg! :)

Ha det braaaa :D

linneaa:

Sv: älskar ditt hår!

Om du skulle byta färg,vilken skulle du byta till då?:)<3

Paulinaa:

bra o veta att man är inte själv om det :)

Emma:

sv: jaa det har jag väl. HAr du haft en bra lördag?

Bella ♫♪:

Allt bra med dig idag? :)

Kram

alicia:

svar: hahahah kommer säkert hända mycket liknande för andra idag hahaha :)

Frida:

SV: Hehe :P

Bloglovin byte? :)

Linnea Zeijlon:

sv; tack så mke :D

Sandra Dagh - hästar, 1D & självförtroende:

Åh okej ha det så roligt haha :D

Å s a:

Sv: jaa det är jättekul när man får nytt reckord! :D Ha en bra söndag!

XTIO /Andreas Söderberg:

Nu har jag valt en vinnare till dagens blogg vinnare. gå in på http://xtio.nu/2012/march/dagens-blogg-vinnare-ny-omgang.html för att titta om det var du. :) Om du inte van, så kan du vara med och tävla om att synas bland mina 500 läsare.

Anastasia:

Fin blogg du har! :)

Josse:

Svar: Tack, detsamma :)

Anonym:

roligt att du är med, allt bra? :D

Fanny:

Okej :D Allt bra idag? :)

M I N I I Z Z A:

jo absolut!

nana:

Sv: Japp helt okej :)

M I R A H O L G E R S S O N ♥:

sv; tack :D

Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺:

sv: jaahaa :D

maya (mayski):

sv: tack så mycket!

detsamma! :)

Patricia:

sv: Hihi tack!

Felicia:

sv: Jag med! :)

Molly:

sv; nä ;)

Erika:

ulrika:

Sv; tack för frågan! =)

DanaMalas:

Har en tävling på min blogg! Kommentera inlägget mest och du vinner ett inlägg med en länk! ;) Kram! --- http://dmalas.blogg.se/2012/march/tavling.html#comment

Erika:

Du är duktig, jobba på :))))

Sofia:

sv; nej vad jobbigt! hoppas det gick bra iaf:)kram

allibrall:

vad söt du är! Vad hittar du på idag :)? <3

Andrea Castells:

Poor you! I'll send you some sunshine from the beach in Barcelona

Patricia♔:

Stackare. Hoppas ditt arbetspass går fort så du får komma hem fort.



Kram

ebba<3:

hej super fin blogg , kolla gärna min lite då o då släng gärna in en kommentar då :)

Jennifer:

SVAR; Tack så mycket! :D

Fin blogg föresten, har du haft en bra helg? :)

Nina - alltid tävlingar!:

sv: okej ;)

vad gjorde du igår?

Hanna:

sv:Det låter inte så bra.. :/

madickenmarsh':

sv, tack :D

Issa:

grymt fin blogg !!

sussi:

grattis till dagensblogg vinnaren =)



å heja dig.. trist å jobba men snart är klockan 21 :)

kram

Vendela:

Grym blogg! Kika gärna in på min och släng gärna in en kommentar!

Anna:

ställ en fråga äru gulli

http://annasfashionblogg.blogg.se/2012/march/fragestund.html#comment

Miss Sunshine:

Ha en fortsatt bra dag! :D

Ebba:

Hur mår du idag då, har du ätit våfflor? :)

Ha en bra våffel söndag



Du har en fin blogg

e:

Tack! :)

Bloglovin byte? :)

Julia:

SV; Åh tack! :D

Elisabeth:

Säg gärna till mig när du har dagensblogg uppe igen.. Jag skulle gärna vilja vara med och tävla om att bli dagens blogg.. =)

L:

Grattis!:)



kika jätte gärn in min blogg och släng iväg ett härligt kommentar på mitt senaste inlägg.

Har en liten payback mot en vän så kom igen nu:)

Catharina - LMC eventing:

Verkar itne kul att behöva jobba så länge :/

SV: Det var det! :D

Emmy (whitesnowman):

sv;

Ah det var såå gott! :D



Ha en fortsatt fin dag & hoppas du ätit braiga våfflor idag ^^

Sara:

Ha en fin kväll på jobbet :)

rebecca:

Haft en bra dag?

Sjukt fin blogg! :)

bexollila.:

Var med & tävla om valfritt smycke - http://www.nattstad.se/bexollila?cat=46079

Emmelie:

Gå gärna in o svara på min läsarfråga :) behöver ditt svar!!



kram Ha en bra kväll

DIANA ÖSTERBERG:

sv; ja verkligen :) själv då?

kajsa:

Hoppas att allt är bra :)

Anonym:

blogving byte?

min blogg är

http://mosansliv.blogg.se/

johanna <3 ♫♪:

sv, ja jag har haft en riktigt härlig helg.

Felicia:

gggzz for that blog!



SV: yes, Jag hr varit där :D



pusss

Moa Mildén:

Åh tack så mycket :)



Hur har din helg varit då? =)

Fanny:

Vad fin blogg du har! :D

maja:

sv: de e bra:

Yasmine:

grattis! :)

Majathebest:

Tack för kommentaren<3 Fin blogg;] Have a nice fortsatt söndag<3;]

alicia källström:

sv; thihi, ska bli så sjukt gött och komma iväg sen. längtar ihjäl nu :D

annatrillaa | fotografi:

tack så mycket! :)

hoppas du får en trevlig kväll trots jobbandet!

Emma Sandberg:

sv: haha! men nu kom ut tillslut? ah håret måste juh var perfekt (för de förstörs inte under kvällen :P)



jag kom precis hem ;)



Krami

moa:

HEJ, ALLT BRA!? :-)

emmie:

Dagens awesome är nu utsedd! Gå in här; http://koolstoribro.blogg.se/2012/march/dagens-awesome-ny-omgang.html#comment ,, och kolla om du vann! om inte, anmäl dig igen! (självklart får du vara med igen om du vann också..)

kram Emmie :3♥

ViktoriaCaroline♡:

Om du seriöst överväger att köpa en pomeranian vet jag den perfekta kenneln i alla fall :) Men ja det kan ju vara bra om killen går med på det också ;)

Evelina! :-D:

Heej Fin blogg o Jobba på Du klarar det! ;)

Isabella Manuel:

Är det jobbigt att jobba på jobbet? :D Lycka till! Hur har din helg sett ut då? :)



Kram kram

Milia:

Sv: Vad stog det på den listan då? :)

Felicia:

Du har i alla fall ett jobb ;) Var det inte uppmuntrande, haha..? Nej, men det kommer gå så bra så! Och så får du ha en jättebra vecka!

Mimmi Eriksson As Milae -11 ÅR, EGNA LÅTAR, DANS, SÅNG M.M:

sv: tack! :D

madeleine☺:

hoppas det går bra med jobbet fastän du måste jobba sent ! :)

ping lowhngren:

Hihi vasse go! ;D

maria:

va duktig du e som jobbar, vad jobbar du med?



Ha det toppen

Kram Maria

kaffehörnan:

Grattis till henne

JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM- CHASING THE HOLLYWOOD DREAM:

hoppas de kommer en till omgång :)!

Kommentera inlägget här: