Dagens blogg vinnare!

dagens blogg claudia

Grattis! Och tack alla söta som var med ^^
Sandra SG:

sv: nice att du kunde vakna 9. och tack! idag ska jag gå i skolan sen stallet och sen vette tusan asså, får checka rundor lite ;)

NEWPIC - alice:

svar: haha! ja de tä nog det enda dåliga med många kommentarer! och att plugget blir lidande..

men vad gör man inte för bloggen! :D

Sofia:

okej :D

antingen bodyn eller den svarta klänningen :D Men alla är snygga såklart :D

frida nyburg:

Ok nej det har jag inte, var kan man göra det:)?



kram FRida

Josefin:

sv: jag brukar vara bra på det men ibland så går det inte :D



VILKEN FIN BLOGG! Fixar du bloggar?

melissa:

sv: tack:D idag ska jag njuta av att det är fredag, va med kusinen och säkert gå ut och gå!:D vad ska du göra?:)

Amanda:

Sv: Tack! :)

L I N D A:

sv: vara hemma och chilla :D

själv då?

josephine:

Hehe ja, dessutom är dom sjukt sköna! :)

Allt bra med dig?

Dragana:

Grattis till henne!



(Svar: Jag hade inte fastnat för hockey heller tills jag gick och såg det live. Då förändrades min syn på det hela för att jag drogs med i stämningen, och alla var så engagerade runtomkring. Men på TV är hockey bland det tråkigaste som finns!)

Lovisa:

Hoppas att du får en bra helg finaste :)

DIANA ÖSTERBERG:

sv; ska på bandy :) sj?

Sabina:

SV; haha ballt! :P den måste du visa upp sen!

nää.. tyvärr, jag har ju inte det. :P

Rebecka:

Sv; De blev bara typ en korvstroganoff :)

alexandra:

sv: Nej, de är sant :p Vila, kan inte gå till skolan pga min fot :/ elr jag kan om jag har kryckor men dom på sjukhuset sa att jag skulle va hemma ist och få hemma hjälp i 1 elr 2 veckor.. Konstigt, men aja. Skönt iallafall xD vad ska du göra då? :)



kram!

josefine:

Hej!



Svara gärna på dagens fråga i min blogg! ;)



ha en fortsatt trevlig dag!

Dragana:

Svar: Hehe, det stämmer nog! Hoppas att du har en trevlig dag också! =)

Chong ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ Two Asiians:

Vilken fin blogg du har hördu :) Diggar din header, den var stilren och snygg haha.

Vad gör du?

Claudia:

åh tack tack tack :D

Kommentera inlägget här: