Dagens outfit

dagens outfit nayomi

Tadaaa! Ser ni?? En ordentlig bild! Tack vare min sponsor (pappa) så kan jag nu ta riktiga bilder med en fin systemkamera :D
Johanna:

fin outfit! vad roligt, jag ska också till fjällen, fast till vemdalen :)

lina:

SV: Lycka till, det går säkert jättebra! :)

Johanna:

Tack, du med! :D

kajsa:

Snyggt!

sv: idag har jag varit i skolan o sen myst hemma :) har du gjort då?

Lina:

Sv; hehe samma här ^^

Haft en bra fredag?=)

lina:

SV: Tack, detsamma! :D

Jennifer:

SV; Eh hehe jag ska shoppa på söndag ^^ eller vad mena du? :D

Nails BY Dolly:

va kul :) va jobbar du med? vadå för ringar?



följas via lovin ?

Milia:

Sv: Snowboard är nice :D

Vad gör du nu då? ^^



Snygg outfit btw!

essla:

fin blogg du har!och trevlig helg :)

Lovisa:

är sjuk så vvet ej:)

Sandra Dagh - hästar, 1D & självförtroende:

Åh men vad skönt! :D

Idag så har jag varit i skolan & stallet, du då? :)

lina:

sv: vad härligt! ikväll har jag varit på bio :D

MOAA:

snygg outfit :)

älskar ditt hår!

Cissi:

Sv: Haha, tack! Det var verkligen hur kul som helst, ett spännande äventyr helt enkelt ;)

Linda:

Super snygg outfit:)

Sara ! :)<3:

snyggt!t

Jossan:

Åh, skitsnygg stil! :D



sv: Haha ja, var nog favoritschlagerlåten som liten.

Kan hela texten fortfarande utantill även fast det var flera år sen sist jag hörde den, helt sjukt :o :'D

Kan tänka mig!

Anonym:

Hejhej, nu har jag dragit igång "Finn ett fel" tävlingen igen. In och gissa, då du kan få ta del av mina 500 läsare om dagen, aldrig fel va?! ;)

http://swaxu.bloggplatsen.se/2012/03/31/7639159-finn-ett-fel/

Destiny:

oh vad kul! Måste med handla en ny kamera. Min har varit sönder ett tag så mobilen och datorn som gällt. Måste fråga vart ditt coola skal kommer ifrån ? kram

Anonym:

blogving byte?

min blogg är

http://mosansliv.blogg.se/

SABINA MONTERO:

Fin outfit :)

nathalie:

älskar ditt hår!!

hoppas du får en fin lördag<3

Karin:

DAMMMM, häftig outfit! :)

nana:

Har frågestund i bloggen, delta vet ja :)

http://nanalicious.blogg.se/2012/april/fragestund.html#comment

Erika:

Fota MYCKEEE :D

Yuki Yoursic:

Härlig outfit ^^

Nattiiz:

Snyggt!

Kommentera inlägget här: