Han var inte så bra på det här

Han är så söt men inte så bra på det där med att dricka under kranen haha
☆VERONICA☆:

hihi han ser galen ut :D

Josefina - STOR BLIR LITEN:

SV: haha, eller hur.. svårt å hålla i dom ;) kram

- Swedish Source About Josh Hutcherson:

Hejsan



Gillar du Josh Hutcherson? Då är min blogg rätt för dig ;)

jenny:

Tack :)!

E M M E L L Y:

sv: Uew låter trist :(

Haha tack! ;)

flipson:

haha, jarå :D

Moa Mildén:

Så bra! Tack det hade jag, hoppas detsamma :)

LILLA ELIN [DRÖMMEN OM ETT BARN]:

Det ska jag absolut göra :D

Destiny:

ska du säga fina! Tack :) är det bra med dig ? kram

Johanna:

Fin blogg! hur många besökare har du per dag? :) kram!

fanny jönsson:

sv; haha ja xD

Ja självklart här med :D:D

fanny jönsson:

sv; haha ja xD

Ja självklart här med :D:D

Anonym:

blogving byte?

min blogg är

http://mosansliv.blogg.se/

☆VERONICA☆:

sv: eller hur!! :)

Vivi:

Hahhahahaha SÅ söt ! Min ena katt älskar att dricka från kranen, men inte så där ;P

Ha en bra dag !

Milia:

Sv: Haha, aw! Allt bra idag? :)

XTIO /Andreas Söderberg:

Sv, hehe ibland blir det så. ;)



min mamma bor i haparanda. ;) men jag kommer inte därifrån. :)

Malin Wallberg [ www.mwphotos.se ]:

svar: Jaha minsann, vad jobbar du med? :)

Ja det hoppas jag också, det blev nämligen inte så igår, men förhoppningsvis blir det inkopplat idag!

Jennifer:

SV; Tack!

Ska du göra något kul nu i veckan? :D

MOA ELIASSON- VARDAG!:

Awi, gullis! Kram

Lisa:

sv,ja det är ju förjävla jobbigt;)

Rebecka:

Hej fin blogg♥



jag har ställt en fråga på min blogg och jag skulle bli glad om du kunde ta dig lite tid och svara på den du också!



Klicka bara på länken för att komma direkt dit!;D → http://adancelife.blogg.se/2012/march/vad-vill-ni-se-mer-av-mig.html



Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer!!

ViktoriaCaroline♡:

hihi ja du kommer inte ångra dig i alla fall :)

sussi:

men fy för en sån dag :/ ja min va def bättre =P



haha men åh sötnosen då :P

erika:

ame va fan, bättre än att bara dricka, dusch på samma gång ju :P

Ida:

Svar: Tack Tack! <3

Sandra Dagh - hästar, 1D & självförtroende:

Hihi jadå :D

Jo men jag har haft en bra dag, du då? :)

Nathalie:

Sv; Jorå! :)

Vad händer imorgon?

kram

Sara:

Haha satan så söt! :)

Frida:

tack för du tycker bloggen ser mysig ut :D

Felicia:

Sv; Men eller hur! ;D

Miss Sunshine:

Så söt!

Bettan:

SV: Jårå. Haft en bra start på veckan?

Fanny:

SV: Tack :D Haft en bra dag? :)

madeleine:

hahaha åh så söt :)

Bella ♫♪:

Sv: Min dag har varit bra den också! :)

Kram

Elisabeth:

SV: Okej okej =)



Jag sov knappt under natten men på morgonen kunde jag sova ett par timmar.. Själv? =)



Han en trevlig kväll =)

kajsa:

haha nej så söt!! :D

Elisabeth:

inte så kul.. Men hoppas du sover gott nu då.. =)

Haha jag gillar det där klippet.. =)

Jasmine:

Det där klippet är så himla gulligt.

Hoppas att du får en bra dag!

Kram

Hanna:

Åh vad gullig, hahaha <3

Han har ju ändå kommit på ett sätt att drick, det funkar ju ilf liksom, hihi, men ser väldigt roligt ut och sött :D

SV: Tack så himla mycket!

Kraam <3

Anonym:

Hejsan sötnos!

Ville bara tipsa om mina tävlingar i bloggen :D

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-14.html#comment

Dagens blogg, skit kul om du är med. Du kan bli länkad framför 7000 =)

& vill du få vita tänder? då är min Brilliantsmile tävling rätt för dig. Där du kan vinna tandblekning. http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/vinn-tandblekning-brilliantsmile.html#comment



KRAM hoppas vi ses! &Sry om du inte gillar sådana här kommentarer!

Kommentera inlägget här: