Super Mario!

super mario
Kolla vad jag hittade :D Niklas sitter ju och nördar så varför inte jag?
Nostalgi
Mario
Arre,Sarre:

Hej! Som du ksk ser så har vi frågestund i bloggen nu....skulle du kunna ställa några frågor (: ?

din <3:

Ja! :)

Sanna:

Sanna:

haft en bra dag? :D

Felicia :):

Sv: Haha, kom hit och smaka vettja! ;D

Allt bra? :)

Nutjarin:

sv: jaså vad kul :D

Hoppas du haft en bra dag!:)

Mia:

Ja det gör jag med :D Just nu känns det dock väldigt långt bort för här har det snöat igårkväll och idag :(

trettiokg - följ min kamp mot drömvikten:

haha super mario är grymt. kommer ihåg när jag gick på gymnasiet och hela klassen spelade på datakunskapen :D

kajsa:

super mario är ju rooligast :D

Yohanna:

sv; Ja :D jg igllar inte dom stora, haha :( blir för mycket oreo-creme, men dom små är skitgoda.



Förövrigt så fick du mig lite addicted till det där spelet :( damn u

vilma:

sv; gud! älskar verkligen din blogg! :o

MOAA:

haft en bra dag?:)

Ina♥:

Jaha okej ^^ låter roligt !

Ehm vi umgicks mest med våra polare. Men mös/kivades när vi vart mer mot ensamma :D

ebba & isabella:

kul att du var med i dagens blogg , vinnaren är nu utsedd och har länkats på vår blogg , ny omgång kommer upp imorgon !

Celin:

Hahah! Dator spel är ju aldrig fel ;)

Nancy - Foto, Kompisar, Vardag:

Sv; Vad kul! :D

Solav:

Sv: Förutom att vädret gett oss alla årstider under loppet av typ 2 timmar så ska jag inte klaga :) Hoppas din dag varit bra den med :)

rebecca:

vad jobbar du med ? :) vad va det som gjorde dig arg då ? ^^

C O R N E L I A:

Haha roligt :D är kul när man hittar nåt spel att fastna i..

Nancy - Foto, Kompisar, Vardag:

Sv; Gör det ;)

frida:

kolla bloggen om de va just du som vann dagens blogg, var det inte du så har du chansen nästa gång jag har en tävling puss!

Ida:

Super Mario är kul! :)



Svar: Jo jag brukar också vakna tidigt ofta! :) Kram!

Sjöstrand:

Läs och begrunda, för den långärmade generationen..

Dragana:

Älskar Mario i alla hans former! :D

Solav:

Sv: Ja verkligen! :)

Josefin:

sv: Ja precis :D Om du fortfarande har lust :D?

Nutjarin:

sv: hehe, okej. Nej det är ju inte så kul att jobba.. men vad jobbar du med?:)



Jag har varit i skolan, inte speciellt kul det heller..

Elisia ♔:

lol...allt bra? :)

Johanna!:

sv: haha ibland så måste man göra saker man inte gillar :P

amanda:

sv: vi var mest hemma hos mig :)

Lil bex':

snygg blogg !

Lil bex':

aaw tack hihi

anna:

haha återkom gumman när du kommer på nå :) va gör du annars då? :)

Valentina - mitt liv i Italien:

Hahah ok.. Jadå, det har varit ganska dåligt väder idag men en fin dag, själv? :)

Iwy - Creative overload:

Åh, Super Mario! <3

Ella:

åh supermario! :D:D

och snygg profilbild du har!



tänkte också bara tipsa om en kompis auktion på tradera på ett par slutsålda skor från nelly, jättefina! kolla in vet jag! :)



http://www.tradera.com/slutsalda-amadiskor-nelly-com-strl-41-aven-for-strl-40--auktion_342387_152130586



kram!

Valentina - mitt liv i Italien:

Hahah ja det är ganska skönt att gå i skolan igen tycker jag faktiskt.. Går bara 4 timmar om dagen så det är nice. Jobbar du eller pluggar?

anna:

svara på en drös med kommentarer hahah xD

Rebecca:

Åh måste prova! :D

Nutjarin:

sv: haha jaha, men det verkar ju kul?!:D

Hoppas du haft en bra måndag! :)

Lil bex':

visst är de lite småcoolt hehe

josse:

Heej! Har du lust o kika in och ställa några frågor??

kram

Valentina - mitt liv i Italien:

Jasså, tänkt börja plugga? Vad för nåt? :)

linnea:

kul spel! :D



sv: haha, ja! men det är ju ändå rätt så länge det med :)

fanny jönsson:

sv; Det är bra, själv ? :)

johanna:

svar: hahaha aaah! :)

vilma:

sv; Hihi! Njaa..<3 Vet inte.. ska hursomhelst färga håret idag igen ;)

Ina♥:

Aha, aa det får man hoppas! För asso när hon skrek.. Bara jag reagerade och vände mig om :o ingen annan!

Elisabeth:

SV: Tack ännu en gång.. =) Ska gå in där och kika lite.. =)

Kommentera inlägget här: