Snowwhite and the Huntsman, klassisk saga i ny mörkare tappning

Ni vet ju att jag älskar sagor och magi! Nu den 8 Juni har den här filmen premiär!
Jag ska vara först i kön in i världen full av spänning och magiska besvärjelser! Det är våran klassiska saga om snövit fast med lite ny tappning.
Skådespelarna Kristen Stewart, Chris Hemsworth, Charlize Theron gör ju inte det hela sämre och jag hoppas Kristen kan göra oss lika tagna som av Twilight filmerna ;)
Förhandsboka / köp biljett till Snowwhite and the Huntsman nu!
Ida Edström - Östersunds näst största blogg.:

sv: verkligen :)

M O A:

SV: Jahaaa okej. Jag bor i Norr o min pappa i skåne, långt mellan oss också :(

Tuva:):

Ja det var det! :D gör du?

Lisa:

sv: Ja nu har jag blivit riktigt förbannad på min lärare i skolan som hela tiden trycker ner oss som läser kursen på ett eller annat sätt. Så fick jag ett mail från honom som fick bägaren att rinna över så ja, jag är riktigt arg.

Anna med A:

tack :D

LINDAVIOLA!:

sv; Ahaa. Segt! För vi har haft as varmt nu! Lite kallare idag dock :/

Maja:

sv; oj! kul! :D

inget :/

kram! :D

Emmy:

sv;

Nae det är sådär... :/

bbaraaelin:

sv: hihi :D allt bra annars? ^^

Ellen:

Låter spännande faktiskt! Kul att se Kristen som annat än Bella.. :)

sv: Haha ja! Planer för veckan? :)

Josefin:

sv: Ja det är jätteroligt! :)

linah:

ha en bra kväll!<3

Frida:

Ja eller hur! Fin blogg förresten :)

moufieeh ♥:

sv; tack! :D

kram

Anne:

Åh tack så mycket!:) Kramar

Linda:

den vill jag se!

Kommentera inlägget här: