Inredning hos en liten student

 Vi har inte så mycket till garderob (för mig iallafall) så jag gjorde en lite klädhörna, hur mysigt som helst! Lite tavlor och pynt så blir de ännu bättre.

 Här har jag bara hängt ett örhänge på en tom ram för luftig och lätt prydnad.
 
 Gamla presentaskar är nu perfekta smyckesboxar!
(ursäkta det hemska blixt-ljuset men det är ju mörka norrland) ;) ↑
 
 
 En fjäder är hur lätt som hellst att stoppa i en ram om du inte är konstnärlig av dig. Den här fjädern är från ett gammalt örhänge som gick sönder. Ingenting går till spillo ;)
 
 Pinnen ska hänga upp i taket och viras några lampor runt så blir det mysbelysning ↑
 
 ljusslingan på spegeln är ett 15:- fynd på myrornas
 
 Jag brukar hitta en hel del på myrornas faktiskt! Jag kikar lite då och då efter ramar som jag målar om eller tycker passar till min tavelvägg. En ram brukar inte gå på en mer än 10-15 spänn. Bokstäverna är inköpta på panduro och målade med griffeltavlefärg så jag kan ändra på dom när jag känner för det.
 
 Jag hänger bara fram de finaste och mest mest använda kläderna!
 
 
 Jag gillar att mysa lite i sängen innan sovdags och har dille på ljus som är ganska precis överallt i lägenheten.
 
 
Det är många små projekt på gång samtidigt men man får hålla sig till man har råd. Man är också väldigt begränsad eftersom det är en liten hyres-skokartong på 49 kvm ;) Jag försöker göra det bästa av det och har mycket pill kvar innan jag är nöjd, så vi hinner väl gå ut skolan haha!
Nu blir det Harry Potter -mys med en kopp te! (jag måste igentligen plugga men vad gör det om hundra år :>)
 
 
 
 
 
Kategori: Allmänt, Dagens inspiration, Inredning; Taggar: 2013, Fjädertavla, Luleå, dagens inspiration, fredagsmys, harry potter, inredning, inredningstips, inspiration, sljusslinga, sovrum, studentlägenhet, tavelvägg, tavlor;
Mathias&Rebecca:

Riktigt snygg inredning!! :) Ha en underbar kväll! :)

Camilla:

Skitsnyggt! Skulle lätt villa flytta in där :) Haha!

Sofia :

fint det är där hemma! haha

sv: haha nejdå, det var en jättebra dag! ;)

Filippa: En neuroatypisk blogg:

49 kvm - litet?! :O Prova att bo två personer och en hund på 33 kvm i tre år så får vi se vad du kallar litet sedan!

Skämt åsido, det ser kanonmysigt. Du har bra inredningssmak :)

Anonym:

fint ! :)

Anonym:

tack detsamma ! :)

Evelina:

Åh så fint du har det! Älskar verkligen väggen med tavlorna!

'Linda:

va fint!

Linda:

Tack detsamma :)

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥:

Vad fint det var. :)


SVAR: Tack så mycket. :)

Tess:

Verkligen grymt gjort =)

Kommentera inlägget här: