Påsk och Sälen

påsk
Här får ni en skitbild för nu är jag så trött så jag orkar inte fixa en ordentlig! Tror jag har packat ner allt jag vill ha med mig utan att ha med mig allt jag verkligen vill ha med mig..? Det är iallafall uppe i 3 väskor nu för två veckor, men ni vet ju hur mycket sängkläder och sånt tar plats ;P Och idag var jag påskhare till Niklas Och Andreas! Till och med jag fick ett ägg (som jag visar upp). Nä nu ska jag slappna av innan det är dags att köra den 11-12 timmar långa färden mot Sälen i morgon! Håll ut, det kommer mer blogg sen!
Have a super fun lördag!
Annika - drömmen om 11 barn:

Var gärna med på dagens bloggtipsrunda:



http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/march/utkast-mars-31-2012.html#comment

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!:

sv: hehe ja precis! :)

Nathalie:

Sv; Idag ska jag sola och bada. :)

Hur är det med dig idag?

Kram http://nathalies.nu

Made By P-:

hej , sjukt snygg header! hur e läget?

YEEY SCORE!:

cool bild ha det bra där:)!

anna:

haha då är vi två, men visste att jaq inte skulle få en systemkamera av mina föräldrar så de var bara åh spara

EBBA - en blogg om allt oh lite till!:

Men vad roligt!

Ha det skoj!

Kram

Sara:

Söt bild :)

LINNEA – lgullarbergs en tokig blogg om foto och vardag▼:

fin blogg!

Anonym:

Detta är ingen reklam men kika gärna in på min sida, jag är emot nätmobbning och driver en kampanj mot detta! Både på facebook och i bloggen.



Hjälp till du också!

Destiny:

Men söt är du endå! :) Tack ska du ha gumman. Ibland kan billigt vara bra ^^ .. Måste besöka det stället har aldrig gjort det. kram

Esmeralda<3:

sv: lycka till! jag ska titta på fotboll:)

Miss Sunshine:

Ha en bra dag :)

Evelina:

Har du haft en bra helg? :)

gisela<3:

hoppas du får en fin söndag! :)

Linnea S ♥:

Hoppas du får det bra i Sälen :D

Sv: Tack så jättemycket!! :)



Kram! ♥

PEETRA:

- Ush vad tråkigt.. ja vädret nu är ju jättekonstigt, vi har haft jättefint sen så kom det helt plötsligt värsta snöstormen, haha!

Ebba:

Vad tycker du om mina nya ljus rosa jeans? http://ebbamurakas.blogg.se/2012/april/hundrafem.html

Ha en bra Söndag

linda - en vimsig mamma:

vad kul med lite påskfirande i sälen 0) kram

Milia:

Hej! Nu ligger svaren från frågestunden uppe som jag hade för ett tag sen, så ber om ursäkt för att svaren blev så sena, men svaren finns här http://mmiiilia.blogg.se/2012/april/svaren-fran-fragestunden.html#comment !



Kramar :)

Maria:

Ha en trevlig söndag, kram! :)

Emmy (whitesnowman):

sv;

Mhm Stitch är ju världens sötaste! :')

sussi:

ja tycker bilden är jätte söt =)

Linda:

Sv: Hahaha, du e för go;) nä, han fick tyvärr inte smaka eftersom det var på jobbet vi fikade och lilltussen var hos min mamma;)



Haft en bra helg?

madeleine:

hoppas din helg varit toppen!

kram

MOAA:

haft en bra start på denna nya månaden?:)

amanda:

Hoppas du får en fin vecka! :)

emma:

God morgon :) Fin blogg :)

Frida:

Jo man får ta det lugnt ibland :D hehe

lina:

sv: hur har helgenvarit?`:D

Vivi:

Oh vad härligt ! Kör försiktig och ha en grymt trevlig sälensemester !! :)

Jennie ♥ - i det andliga/mediala och det fotografiska:

sv: kändes bara som att du klagade ;) men då hade jag fel :) allt bra?

lilla linnea:

Hej! Har nu dragit igång en veckans blogg tävling så var gärna med ^_^ kramis!

Paulina:

Hej du!

Har du något tips om vart man kan söka sommarjobb/extrajobb ? :) Om du har det så tar jag gärna emot tipsen!

Om inte - så hoppas jag att du haft en bra dag och att du får du ha en fortsatt bra dag!

Lina:

sV; åh, vad roligt^^

Har varit lite off i helgen med bloggen, å jag svarar på kommentarer =)

Rebecca Persson:

åh vad kul att tillbringa påsken på fjället! :D det gjorde jag förra året! ;D

Emelie:

Hej!

Allt bra? :)



/Emelie

Jennifer:

Hej! skulle du kunna ställa en fråga på min frågestund så vore det snällt, http://jenniferlonnkvist.blogg.se/2012/april/fragestund.html#comment

FÖRLÅT! om du inte gillar reklam <3

Fanny:

Hej! Förlåt för sent svar! Har varit i Örebro men nu är jag hemma:) Allt bra med dig? :)

Sara ! :)<3:

kul med sälen!

Kommentera inlägget här: