Unicorn leggings

Jag verkar ha fastnat på ett återkommande tema den här veckan (Unicorns) ;> men kolla in de här "Hell Yeah " leggingsen från black milk clothing.. Vem tycker inte det är as coolt med enhörningar och dinosaurier?
 
 
 
 
 klicka på bilderna för att komma till butiken!
Kategori: Allmänt, Tips; Taggar: 2013, black milk clothing, blurred lines, byxor, enhörning, halloween, häst, kläder, leggings, miley cirus, mode, unicorn;
Jasmine:

Vad snyggt juu! :)

Milina:

Coola!

Jasmine:

Sv: Jaa dem är riktigt coola, men jag är nog också en av dem som inte skulle våga ha på sig sånna.. Kram :D

Anonym:

haha vad roliga ^^

sv; hihi ja! nä det gjorde jag inte, gillar inte harry potter :P

benedit ♥:

haha vad roliga ^^

sv; hihi ja! nä det gjorde jag inte, gillar inte harry potter :P

MOBBING:

SER DU OFTA MOBBING OMKRING DIG?
♥ Svara gärna också hur gammal du är och vart du ser mobbingen.
♥ Du får självklart vara anonym!

Gå in och svara på min blogg så att vi kan motverka mobbing IDAG!

Julia:

Ojojoj dom här var också snygga!
sv: Haha dom såg verkligen mysiga ut:] Nu när det börjar bli kallt ute och inne så kan varma tofflor behövas!

mohammedi's art etc:

snygga

Delta gärna på min tävling där man vinner ett par Carrera Solglasögon eller Glasögon. Tävlingen är enkel och grym, och du hittar den på min blogg

Bea:

Dom vad ju balla! :)

Anonym:

så coola =)!

Kommentera inlägget här: