Bingo tant..va?

haha en ny sysselsättning tove och alex,mina nya kompisar här har lärt mig är Bingo! Dock är det bara kul så länge jag vinner men en väl värd sysselsättning ;) jag blir ju 25 nu so what the hell?? Killarna har ju sitt kort spel. Jag minns när man var liten och fick sitta med mamma hemma och kolla på Leif loket olsson och dutta med sin penna, gud vad spännande det var. Plus att om man är tillräckligt tursam kan man ju faktiskt få sig en slant och det är inte illa.. varför inte lixom. Tantig eller inte men Bingo kan fan vara kul!
Tror jag ska tvinga Niklas sitta hemma med mig iallafall någon gång i månaden och spela, jag menar vi har redan haft korsords kväll så vad kan bli värre haha ;D
Tove och Alex däremot tar det steget längre och kör till bilbingon. Det var vi och tanterna. Slagna på deras eget teritorium.
Kommentera inlägget här: