Ögonfransförlängning

ögonfrans förlängning
Gjorde ögonfransförlängning! Vaknar som en barbiedocka varje morgon


Kategori: mig
Sofia - Uddevallas största modeblogg!:

haha :)



Äntligen fredag :D

Vad händer idag? ^^

/ http://smnmode.blogg.se

MALINPALIN.SE ♥ [fotoblogg]:

najs med ögonfransfärlängning :)

hanna ♡:

tack, desamma! :D

Sara:

Fint :)

Sandra T ♫♪:

finis :)

Michelle:

fin bild:)

almina&lizette:

snyggt!



langa hemskt gärna en kommentar i vår frågestund på bloggen, då blir vi glada :) !



kram

Sara:

Den serien visas inte i Sverige, utan bara i USA :)

Anonym:

är det dyrt? =)

deniseholmsten:

Hej sötis! hoppas att du har haft en awsome dag! jag har en liten tävling där ALLA som gissar rätt vinner en fet LÄNK! det ända du behöver göra är att gissa vad som är i paketen ! :) kram!

sanna:

Hej, kika gärna in min tävlingar på bloggen, kommer nya tävlingar nästan varje vecka! Alla kan vara med och tävla. Du förlorar ju inget! ;)

Just nu har jag två tävlingar igång: http://socosy.blogg.se/category/tavlingar.html

Btw, alla som lägger till mig på bloglovin’ och säger det i en kommentar, lägger jag också självklart till :)

KRAM

/WWW.SOCOSY.BLOGG.SE

iiiden med 3 i:

sv: haha tack:D

m':

Vad ska du göra i helgen?:)

Malin:

Nu har jag startat en tävling på min blogg där ni kan vinna ett valfritt smycke, så kolla gärna in detta inlägget: http://nightmarecandyy.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-valfritt-smycke-fran-angelicash.html#comment och delta. Super enkla regler är det! :)

EMMAS!:

sv: yees :D händer ikv då? :D kram

linneafalk:

super bra blogg , allt bra med dig ?=) kramis

Kommentera inlägget här: