kaviar perls

 
Lite experimentering innan jag börjar på andra! Kan inte sluta känna på naglarna nu haha
Det var meningen att pärlorna skulle vara lite mer lila men när jag tog på topcoaten gick bakgrundsfärgen igenom mer än vad jag trott.
omelkhir:

snyggt :)

Juliaa:

haha coolt :D!!

Olivia Magnusson:

Skit snyggt!

sv: hihi, alltså skor kan man aldrig ha för mycket av minsann ;)
kramis♥

Svar: haha verkligen inte ;D kram
Nayomi

Kajsa Johansson:

Häftiga naglar! Ser asballt ut med pärlorna :)

Svar: första gången jag provar! massa ideer nu ;D
Nayomi

benedit ♥:

åh vad snyggt! :D

sv; hihi ja! :)

Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛:

snyggt!!

Lina Kantola:

Riktigt snyggt, lika victoria secret:)

Svar: haha det tänkte jag inte på ;D
Nayomi

Junitjej:

Vilka läckra naglar! Fin blogg du har!

Svar: Tack så mycket! ^^
Nayomi

Ruchira:

Åh så snyggt!!

Karin O:

Coolt:)

Kommentera inlägget här: