Mcbrain´s

 
 
 
 





 
 
 
 
 
 
Nu har jag gjort ännu en tshirtdesign till en challenge! Den här ska vara inspirerad av Dead island riptide, ett tvspel med zombies. Jag ville göra något som ändå skulle vara lite kul att ha just på en tshirt.. När man lyser på den med uv ljus kommer blodstänket att framträda. Vad tyck ni? :)
♥Zofie Jashari♥ - 18år & är förlovad med en 35åring:

- Ja man så man slipper de, hata att de skall ligga papper överallt haha :)

Haft en bra helg? Kram

Olivia Magnusson:

Läckert :D

sv: Ja absolut :D
kramis♥

Camilla:

Jo men eller hur, fast jag funderar på att köpa den om jag hittar den ute i nån butik här. ^^

Hittar du på annars idag då? :]
Kram

Elin:

hihi tack!
kram <3

♥Zofie Jashari♥ - 18år & är förlovad med en 35åring:

- Okej vad trevligt :D Jag har bara haft en chill helg:) Händer ikväll? Kram

Svar: inte mycket ^^ lite slutföring av skolarbete.. suck
Nayomi

Malin:

-ja gud det vill jag också!! ska till mallorca i sommar, längtar såååå!

Linnea:

Hans videos är grymma :)

Emilia:

Svar: hihi okej ^^ allt bra idag då?

Åsa:

Riktigt coolt :)Jag hade lätt köpt den :)

Svar: tack söta du ;D
Nayomi

Kommentera inlägget här: