Schooltime

 
Åh extra trött idag men det är fredaaag! Gjorde fel engelska arbete igår
så jag fick göra om det sent inpå natten..
aamelasmoa.blogg.se:

ha en bra fredag och ha en bra helg :D

Isabell Lundqvist:

gud vad rolig bild:)

Caroline Tano:

Ush så jobbigt. Kram!

Malin:

Jobbigt att vara trött :(
Sv; Ja verkligen!

Annika:

Jag har ledigt, hehe :D

Annika:

SV: jag ska bara njuta av att vara ledig :D

aamelasmoa.blogg.se:

sv. tack så mycket :)

allt bra?

molz:

sv: ellerhur!! :D

Linn:

Hoppas du får en kanon bra fredag! Trevlig helg :)

aamelasmoa.blogg.se:

har du något jobb då?:)

Linn:

- tack, allt bra? :D

Linn:

SV; ja precis! Härligt :D

aamelasmoa.blogg.se:

sv: ja sånt måste ju verkligen betalas :) oj man kan inte tro att du är 26 år du ser ut som 18-19 åring typ. låter som ett jätte kul jobb i framtiden. jag har redan snart två jobb och är 16 år :) hihi. kram

aamelasmoa.blogg.se:

sv: haha ja precis , ;) ja det är verkligen bra att börja tidigt när man har chansen , men sen blir det lättre att få jobb när jag gått ut gymnasiet med . mc är ju alltid en bra början för att få någon inkomst alls istället för bara studiebidraget ju . så det var en bra början för dig. hoppas du får det jobbet du vill i framtiden!

Solin:

Rolig bild! ;)

Kommentera inlägget här: