Eclaire -bak

 
 
 
Det blev en paus för att baka eclairer så att vi har något att fikal loss på när jag..just precis!, ska plugga ännu mer hemma hos Sofia och Andreas. *tummen upp till mig*
Kategori: Allmänt Taggar: 2013, baka, bakning, blogg, eclaire, kaka, sockersött, söt;
julia:

såg riktigt god ut :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Vad gott det ser ut:)

Tea:

Åh gud alltså, såg superdupergott ut! :D

Milina:

Gott :D

MartinaOlsson:

Hej!
Nu har jag uppdaterat min bloppis med massa olika saker :)
Finns nu över 100 saker uppe i bloppisen och priserna ligger mellan 1kr-100kr.
En riktig MEGABLOPPIS, kika gärna in och se om det finns något du gillar! :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/bloppis-kop-mina-klader-till-riktigt-billiga-priser/

Isabelle:

Åh va gott det ser ut! :D

Isabelle:

sv; Haha ja, förstår det! Men jag ÄLSKAR allt som är sött haha ;D

Amanda [SPONTAN]:

Åh vad gott det där såg ut att vara :)

Sofia - Lever drömmen i LA:

gud vad det där såg gott ut!

Kommentera inlägget här: