Inredningspyssel

 

Jag behöver lite inspirationspuser i pluggandet (tentan är i morgon ahh!) Så jag passade på att köpa lite saker från panduro igår. Jag köpte två "N" och ett "&" som jag målat med svart griffeltavlefärg. Då kan jag ändra mönster eller kladda på dom som jag känner för. Inspirationen kom från den här bilden på en tavelvägg som påminner om den jag har.

Kategori: Allmänt, Dagens inspiration; Taggar: göra själv, heminredning, ide, inredning, inspiration, panduro, pyssel, tavelvägg, vägg;
Emmy:

Häftigt med griffelfärg, vad roligt!! Hoppas tentan går bra imorn :D

sv;
Den är rätt bra, men jag vet inte, lite seg kanske. Jag var inte på topphumör vilket brukar påverka vad jag tycker om filmer. Men trevlig film och inte alls dålig :D

Hanna Selenbrink:

Så fint!
Var gärna med och tävla!
http://hannaselenbrink.se/2013/october/tavling.html#comment

kaffehörnan:

Vad nice de låter

Kommentera inlägget här: